TEDAŞ’A AİT BÖLGESEL DAĞITIM ŞİRKETLERİ VE BAĞLI İL MÜDÜRLÜKLERİ

TEDAŞ’A AİT BÖLGESEL DAĞITIM ŞİRKETLERİ VE BAĞLI İL MÜDÜRLÜKLERİ



Akdeniz Elektrik A.Ş. Antalya, Burdur, Isparta İl sınırları

Aras Elektrik A.Ş. Erzurum, Ağrı, Ardahan, Bayburt, Erzincan, Iğdır,Kars

Çoruh Elektrik Dağıtım A.Ş. Trabzon, Artvin, Giresun, Gümüşhane, Rize

Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Batman, Siirt, Şırnak

Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş. Elazığ, Bingöl, Malatya, Tunceli

Gediz Elektrik Dağıtım A.Ş. İzmir, Manisa

Göksu Elektrik Dağıtım A.Ş. Kahramanmaraş, Adıyaman

Çamlıbel Elektrik Dağıtım A.Ş. Sivas, Tokat, Yozgat

Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. Eskişehir, Afyon, Bilecik, Kütahya, Uşak

Toroslar Elektrik Dağıtım A.Ş. Adana, Gaziantep, Hatay, Mersin, Osmaniye, Kilis

Uludağ Elektrik Dağıtım A.Ş. Balıkesir, Bursa, Çanakkale, Yalova

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş Bitlis, Hakkari, Muş, Van

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. Samsun, Amasya, Çorum, Ordu, Sinop

Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş. Ankara, Kırıkkale, Zonguldak, Bartın, Karabük, Çankırı, Kastamonu

Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş İstanbul ili Rumeli Yakası.

İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş. İstanbul ili Anadolu Yakası.

Meram Elektrik Dağıtım A.Ş. Kırşehir, Nevşehir, Niğde, Aksaray, Konya,Karaman.

Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. Sakarya, Bolu, Düzce, Kocaeli.

Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. Edirne, Kırklareli, Tekirdağ.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Denizli nerde ???

Adsız dedi ki...

Aydem Elektrik Dağıtım A. Ş.
Denizli, Aydın, Muğla

Yorum Gönder

Labels